måndag 30 maj 2011

Idag är det dags. Möjlig direktsändning?

Bilden är från Johannes Kristinssons blogg
15 grader, lätt vind, sol och gula rapsfält. Bättre morgon på cykeln till Lund kan man knappast ha. Helt underbart och jag turen gav en enorm energi. Till detta kommer ju kvällens evenemang!

Just det. I kväll är det dags för cykelseminariet där vi cyklister ska säga vårt om hur vi vill ha en supercykelväg/cykelhighway/velostrada mellan Malmö och Lund. Det är fler anmälda än vad jag vågade hoppas på och jag har fått en hel del mail med tankar från folk som inte kan närvara ikväll av olika anledningar; tankar som jag ska försöka få med mig.

Till de som inte kan närvara hoppas jag kunna ge den glada nyheten att seminariet möjligen kommer sändas live här på bloggen. Jag ska fösöka få till det idag och påminnelser om sändningen kommer i så fall gå ut på Facebook och Twitter, så håll ögonen öppna.

Cykla lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails