torsdag 10 mars 2011

YikeBike

Wohoo... Vad hände med det fina vädret? Idag var det snöblandat regn med en touch av isbitar som man fick uppleva på cykelturen till jobb. Det var lite småhalt på sina ställen också, men inget som gjorde att cyklingen blev lidande. Jag tyckte ju att jag såg några snödroppar här om dagen, är inte det ett tecken på att våren är på väg? Jag kan ha fel, men hoppas likväl!

Här om dagen såg jag en otroligt häftig pryl. Jag är inte så mycket för prylar annars, men denna kände jag direkt att "Yes, en sån vill jag ha!". Den kallas YikeBike och är ett liten och lätt elfordon. Det påminner om en cykel, men är det nog inte ändå. Man driver ju inte den själv. Den går att fälla ihop och stoppa ner i en axelväska, vilket gör att man kan ta den med sig in i affären eller kontoret. Sjukt smidigt och ingen risk för stöld. En stor nackdel med den dock är ju priset, ojojoj...

Nåja, ni får själv bedöma hur fin den här prylen är.



Cykla lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails