onsdag 14 juli 2010

Ny design

Så har jag äntligen fått tummarna loss att "pimpa" upp bloggen lite. När jag började skriva kändes det inte lönt att ägna tid åt att göra den läsarvänlig eftersom det från början är en blogg för mig själv och för att få ner min tankar under cykelturerna till och från jobb. Nu när jag skrivit ett tag och det för varje månad pekar uppåt i statistiken känner jag att det är dags att fluffa till sidan lite.

Sagt och gjort. Det som fick ur vagnen var min kollega Anna Persson, som gjorde en fantastiskt fin akvarell som ja kunde använda som header på bloggen (den ni ser ovan). Alla ingredienser man kan önska sig. Cykel, Turning Torso i Malmö, domkyrkan i Lund, humlor, strandskator och flockblommor. Tack för denna underbara bild Anna!

Hoppas bloggen fortfarande är tilltalande och att ni fortsätter läsa vad jag skriver, för i min enfald tror jag att det är texten som är det viktiga på en blogg.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails